Ραφήνα: Μια πόλη προορισμός και όχι ένας τόπος διέλευσης

Όταν το 2015 ξεκινήσαμε τις επαφές με την κεντρική κυβέρνηση ζητώντας την σύνδεση της Ραφήνας με τον Προαστιακό μέσω του Διεθνούς Αερολιμένα αλλά και την επέκταση της Αττικής Οδού προς το δεύτερο μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της Αττικής, πολλοί πίστευαν πως επρόκειτο για ασκήσεις επι χάρτου. Χάρη στην επιμονή και τη μεθοδικότητά μας πείσαμε τόσο την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ όσο και την κυβέρνηση της ΝΔ, ότι τα δύο αυτά μεγάλα έργα αποτελούν τη μόνη αναπτυξιακή προοπτική για την περιοχή, καθώς η Ραφήνα των 20.000 κατοίκων δεν μπορεί να υποστηρίξει με το οδικό της δίκτυο τη μετακίνηση 1.500.000 εκατομμυρίων επιβατών που την επιλέγουν για τη μετάβασή τους στις Κυκλάδες και τη Ν. Εύβοια.

Πλέον τα δύο αυτά εμβληματικά έργα έχουν δημοπρατηθεί, ενώ ειδικά για την επέκταση της Αττικής Οδού αυτή αποτελεί και πρότυπη πρόταση του ιδιωτικού τομέα η οποία εκτιμάται ότι έχει την απαιτούμενη εμπορική ελκυστικότητα – επιβεβαιώνοντας πλήρως την πολιτική μας. Μέσα από αυτή τη διπλή σεύξη, η Αττική Οδός και ο Προαστιακός θα μπουν υπόγεια στην πόλη της Ραφήνας, ενώ εξασφαλίσαμε μία στάση τύπου μετρό στο κέντρο της Ραφήνας, η οποία θα συνδέεται πλέον με την Αθήνα σε λιγότερο από μια ώρα.

Μοιράσου το όραμά μου